HaiRe & NiTa Family Blog

A PLACE TO SHARE DREAMS, WRITING AMBITIONS AND SUCCESSES, AND GET TO KNOW PEOPLE AROUND THE GLOBE.

Blog Widget by LinkWithin

Trius Saman UiTM, RM32.4 Juta beb...



01/04/2010 6:41pm SHAH ALAM 1 April - Sebuah syarikat yang mendakwa menanggung kerugian kira-kira RM32.4 juta kerana perlanggaran kontrak oleh Universiti Teknologi Mara (UiTM) berhubung perkhidmatan sistem permohonan kemasukan penuntut secara dalam talian, hari ini memfailkan saman terhadap universiti itu. Trius Computers Sdn. Bhd. selaku plaintif memfailkan saman itu di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini melalui firma guaman Tetuan Hazura Yusoff & Partners. Dalam pernyataan... bla bla bla... malas aku nak paste... korang baca la kat Utusan Malaysia ok...

apa punya hal la... sampai kena saman nie... kalau dah masuk mahkamah nie... kira kes dah berat aaa...

apa apa pun... kalau ikut aku yg naif ni... UiTM boleh menang punya laa... rasanya dia punya sistem still jalan... takde la tutup kan... tapi takkan tak boleh org lain bukak kedai satu lagi... bayar tetap bayar... tapi suka hati pelanggan la nak pergi kedai yg mana satu... kalau aku pun,kalau ke kedai makan mestila singgah kedai yang ada awek cun dan bergetah la drp pergi kedai yang banyak muka bangla...

tapi ni contoh kedai makan... pasal sistem aku pun tak tahu aaa...

apa apa pun... Hidup UiTM!!! World Class University...



Search This Blog

Welcome

Welcome to my Family Blog. Haire Kahfi ( Dad ), Nor Hazianita ( Mommy ) and my loving daughter Nur Syasyadinah and Nur Khaliesyah Illeya.

And I'm Proud of my FAMILY...


jalur gemilang kibar banihassim

Kempen Kibarkan Jalur Gemilang Di Blog sempena Hari Kemerdekaan Malaysia
1 Malaysia, 1 Bendera

Jauhilah Penyakit Dengki dan Iri Hati...
itu adalah tanda anda kena penyakit mental...



Stat


MY LINK WEBSITES



...

This Month Promotion...

Day to go

Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie 5th Birthday Ticker Lilypie Kids Birthday tickers

Kawang Kawang

Bersurah banjar


ShoutMix chat widget

Space Visitors...

My Blog List

Pages