HaiRe & NiTa Family Blog

A PLACE TO SHARE DREAMS, WRITING AMBITIONS AND SUCCESSES, AND GET TO KNOW PEOPLE AROUND THE GLOBE.

Blog Widget by LinkWithin

Jom ke Zoo Negara Bersama Nur Syasyadinah



====================================



Pada 18 April 2010, kitaorang ikut rombongan Tadika Sri Nilam pergi Zoo Negara dan Desa waterpark.

Punya la lama aku tak pergi Zoo, tiket pun dah mahal laa... RM18 untuk dewasa... tapi takpe laa... sesekali gi zoo kan...

punya la banyak binatang dalam tu... naik penat kalau jalan kaki, nasib baik la banyak bus untuk bawak jalan jalan... kalau gi zoo jangan lupa bawak ubat nyamuk ( yg sapu punya ok ) sebab binate ni pun banyak gak...

lepas gi zoo kitaorg gi taman desa waterpark... buat apa kat sini? apa lagi mandi la... hari dah la panas... memang syiok mandi...

moralnya... lepas gi zoo, balik rumah terus mandi... nanti banyak virus melekat...



Search This Blog

Welcome

Welcome to my Family Blog. Haire Kahfi ( Dad ), Nor Hazianita ( Mommy ) and my loving daughter Nur Syasyadinah and Nur Khaliesyah Illeya.

And I'm Proud of my FAMILY...


jalur gemilang kibar banihassim

Kempen Kibarkan Jalur Gemilang Di Blog sempena Hari Kemerdekaan Malaysia
1 Malaysia, 1 Bendera

Jauhilah Penyakit Dengki dan Iri Hati...
itu adalah tanda anda kena penyakit mental...



Stat


MY LINK WEBSITES



...

This Month Promotion...

Day to go

Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie 5th Birthday Ticker Lilypie Kids Birthday tickers

Kawang Kawang

Bersurah banjar


ShoutMix chat widget

Space Visitors...

My Blog List

Pages