HaiRe & NiTa Family Blog

A PLACE TO SHARE DREAMS, WRITING AMBITIONS AND SUCCESSES, AND GET TO KNOW PEOPLE AROUND THE GLOBE.

Blog Widget by LinkWithin

Hantu Kak Limah Balik Rumah - Jom Tengok Wayang


Jom la tengok crita Hantu Kak Limah Balik Rumah Bersama Saya ok!


Semalam kitaorg satu family pergi tgk wayang, tengok crita hantu kak limah balik ke lurah...

mak aih... ramainya org... berdoyuuunn... tibba...
tapi dpt gak tiket seat baiikk punya. sampai ada yang duk depan tu... mesti kluar leher cam zirafah daaaa...

ringkasnya crita ni klakar laa... bagus untuk pesakit buah pinggang atau pun untuk wanita yg PMS selalu... macam sekejap aje crita tu dah habis ( memang crita tu pun sekejap aje ).

ada babak yg klakar cam babak berak kat jamban tu... giler berak tak basuh daaa...

tapi crita ni bukan sambungan crita zombie kampung picang tu, so takde la pengzombian kali ini.

dengar nya nanti ada lagi sambungan lagi movie zombie nie....
mungkin pembohsian zombie di bukit bintang ( dibintangai oleh para bohsia )
atau pun pemburuhan zombie di tapak binaan ( pelakon utama buruh indonesia )

ataupun jugak sambungan kedua siri kak limah,

Hantu Kak Limah Nampak Lurah,
Jatuh Dalam Kawah, Mati Mengelupur kah kah kah...


mana mana la janji ada zombie...






eee... takut laa... kak limah nyanyi lagi jet jet semutt....





ala tak takut pun... bukan zombie pun




alamak... lama la tunggu nak masuk...






waaa.. saya la zombie... makan pop corn... warrghhh....
warghh.... 40x sampai habis popcorn.





Search This Blog

Welcome

Welcome to my Family Blog. Haire Kahfi ( Dad ), Nor Hazianita ( Mommy ) and my loving daughter Nur Syasyadinah and Nur Khaliesyah Illeya.

And I'm Proud of my FAMILY...


jalur gemilang kibar banihassim

Kempen Kibarkan Jalur Gemilang Di Blog sempena Hari Kemerdekaan Malaysia
1 Malaysia, 1 Bendera

Jauhilah Penyakit Dengki dan Iri Hati...
itu adalah tanda anda kena penyakit mental...



Stat


MY LINK WEBSITES



...

This Month Promotion...

Day to go

Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie 5th Birthday Ticker Lilypie Kids Birthday tickers

Kawang Kawang

Bersurah banjar


ShoutMix chat widget

Space Visitors...

My Blog List

Pages